V8 / 3.169 cm3 / 162 PS / 240 Nm @ 3.600 / 0 - 100 km/h: 14,0 s / Vmax: 200 km/h
(klikkelj a nagyobb képekért)
BMW 3200 CS by Bertone
2011.09.03. 17:18 | GYUSZI BACSI | 5 komment
A bejegyzés trackback címe:
https://special.blog.hu/api/trackback/id/tr293199797
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Sword 2011.09.03. 18:03:15
Ez valami meseszép!
Régebben abban a hitben éltem, hogy annak idején csak az olaszok meg az angolok alkottak maradandót autó formatervekben, de ez már a második ilyen BMW, amitől csorog a nyálam.
A gyári állapotú belső meg külön csoda. Gondolom nem így maradt meg, hanem beletalicskáztak nem kevés lóvét...
Régebben abban a hitben éltem, hogy annak idején csak az olaszok meg az angolok alkottak maradandót autó formatervekben, de ez már a második ilyen BMW, amitől csorog a nyálam.
A gyári állapotú belső meg külön csoda. Gondolom nem így maradt meg, hanem beletalicskáztak nem kevés lóvét...
GYUSZI BACSl · http://special.blog.hu 2011.09.03. 21:37:02
@Sword: a kocsi a BMW múzeumból van (ezért is van az oldalán a BMW Classic felirat), de hogy megmaradt nekik ilyennek, vagy felújították, azt sajnos nem tudom ... de végülis mindegy is szinte
amúgy manapság, ha felújítanak, általában jobb lesz, mint az eredeti valaha volt (:
amúgy manapság, ha felújítanak, általában jobb lesz, mint az eredeti valaha volt (:
Sword 2011.09.04. 14:16:52
@JoseGee: Jogos, ettől függetlenül nem tipikus olasz formaterv, van benne valami németes szigorúság.
A legszebbek az apró részletek, mindenre odafigyeltek.
A műszerfal valami gyöngyszem. Egy korabeli amerikai autóhoz képest egy ékszerdoboz. Van króm meg fa itt is, de semmi elnagyoltság, túlzások, parasztvakítás, mint az amcsi gépeknél.
Ez szép, ízléses és részleteiben kidolgozott az egész.
A legszebbek az apró részletek, mindenre odafigyeltek.
A műszerfal valami gyöngyszem. Egy korabeli amerikai autóhoz képest egy ékszerdoboz. Van króm meg fa itt is, de semmi elnagyoltság, túlzások, parasztvakítás, mint az amcsi gépeknél.
Ez szép, ízléses és részleteiben kidolgozott az egész.